Saturday, March 26, 2011

Võistlus kus ma ei osalenud

Laman sirakil maas, samas kui peaksin praegu hobust tema elu esimeseks võistlusstardiks soojendama. Viimasel ajal on selle võistlemise teemaga midagi lahti, niipea kui mul selline idee tekib, läheb midagi valesti. Mina kes ma olen haruharva haige, suutsin teha sellise ajastuse. Mis seal ikka, söön tablette ja mõtlen, et kuidas siis oleks läinud.

Midagi erilist vast poleks niikuinii oodata olnud, aga igal juhul olin valmis hobuse proovile panema ja temaga võistlemist alustama. Järgmine katse tuleks teha aga võõras maneezis. Võibolla on see isegi parem, sest hobusel on kalduvus olla pelglikum kodumaneezi tekkivate uute asjade suhtes, võõrsil ei osata neid ehk näha. Aga seda saame varsti teada.

Niipea kui jalad all, hakkame uut skeemi harjutama.

No comments:

Post a Comment